Sekian Lama.. Rita Rudaini Masih Menanti Jawapan Aidil


KONFLIK antara aktres jelita Rita Rudaini dan bekas suaminya Aidil Zafuan seperti tiada tanda-tanda bakal berakhir.
Terbaharu, pelakon Mami Jarum Junior ini mengakui masih keliru dan menanti jawapan tentang punca penceraiannya daripada mulut Aidil.
Meskipun masih terkesan selepas bercerai, namun Rita kini sudah akur dan redha demi meneruskan kehidupan bersama dua cahaya matanya.




 “Saya memang malu sehingga nak keluar rumah pun tidak berani kerana orang melihat saya semacam saja setelah saya diceraikan.

“Sehingga kini masih tercari-cari jawapan apa salah saya, kenapa boleh jadi macam ini, sehingga saya belum bersedia dan tidak mampu untuk menceritakan kepada anak-anak saya,” ujarnya.
Sementara itu, Rita tahu anak-anaknya akan mengetahui segalanya apabila tiba masa yang sesuai dan hanya berharap anak-anaknya membesar seperti kanak-kanak yang lain.
Dalam pada itu, Aidil yang merupakan pemain bola sepak sudah pun mendirikan rumahtangga bersama Zarema Zainal dan baru sahaja menimang cahaya mata.





0 Response to "Sekian Lama.. Rita Rudaini Masih Menanti Jawapan Aidil"

Post a Comment